STEKLENIČKE UPANJA-SLOVENIJA

Moja fotografija
Leta 2006 je na pobudo Klavdije Kurent zaživel projekt Stekleničke upanja v Sloveniji. Samo sporočilo in namen projekta, je naletelo na prekrasen odziv pri onkoloških bolnikih in njihovih svojcih. Zato smo se ustvarjalke iz foruma Otok zakladov združile v neformalno skupino in ustanovile podružnico: BOTTLES OF HOPE – SLOVENIA / STEKLENIČKE UPANJA - SLOVENIJA.

četrtek, 24. januar 2008

Pismo Diane Gregoire, prvotne pobudnice projekta

I am so pleased to see just how much Hope can be shared universally!!! Please welcome everyone for me...it really brings tears to my eyes to know that something so good, and so unselfish and become so worldwide. All I did was give one thing to one person and it started thousands and thousands of people to give. It truly is in giving that we receive..... Can you imagine if we could stop wars like this? Give - don't take.... I am so proud to hear of and get to know the "givers" of the World! You are all heros. Thank you all!

Zelo vesela sem, ko vidim, koliko Upanja se lahko širi po svetu!!! Prosim, izrecite dobrodošlico vsem... dejstvo, da se je nekaj dobrega in nesebičnega razširilo po svetu, v moje oči privabi solze. Stekleničko sem podarila eni osebi, to je vse, kar sem naredila. In to je premaknilo na tisoče drugih, ki dajejo. Tisto, kar dajemo, tudi dobivamo nazaj.... Si lahko zamislite, da bi na ta način ustavljali vojne? Daruj - ne jemlji... Tako zelo sem ponosna, da to slišim in da poznam "dajatelje" Sveta. Vsi ste junaki. Hvala,

Diane

Ni komentarjev: