STEKLENIČKE UPANJA-SLOVENIJA

Moja fotografija
Leta 2006 je na pobudo Klavdije Kurent zaživel projekt Stekleničke upanja v Sloveniji. Samo sporočilo in namen projekta, je naletelo na prekrasen odziv pri onkoloških bolnikih in njihovih svojcih. Zato smo se ustvarjalke iz foruma Otok zakladov združile v neformalno skupino in ustanovile podružnico: BOTTLES OF HOPE – SLOVENIA / STEKLENIČKE UPANJA - SLOVENIJA.

sreda, 31. avgust 2011

Razstava Stekleničk upanja

V Mestni knjižnici Ljubljana (Knjižnica Otona župančiča, Kersnikova 2, Ljubljana) je na ogled 300 Stekleničk upanja od 1.9. do 29.9.2011.

Vabljeni!

http://www.mklj.si/index.php/prireditve/vrste-prireditev/details/3443-steklenicke-upanja-slovenija


 Za približni vtis še nekaj fotografij:

















5 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

:) vsaj ena moja je zraven :))
Ko se preselim in bo moja miza malce večja (predvidevam, da bo takrat tudi že bolj hladno), bom tudi še vzela fimo v roke :)


Joj .... superduperpocukrane hiške od Suzi :)

Impressive girl pravi ...

Jeeeej, moje so tudi zraven. Kolk super. Računaj name tudi drugo leto.

Romana pravi ...

Odlične so te stekleničke, sem zelo vesela, da sem uspela videti razstavo in ste mi res polepšali dan!

Anonimni pravi ...

Keep on writing, great job!

My page http://slimlipoplusdiet.com

Anonimni pravi ...

I do not even know the way I ended up right here,
however I believed this submit was great. I don't recognise who you are however definitely you are going to a famous blogger in case you are not already. Cheers!

My blog post ... lift and glow pro and lift serum pro